top of page

Kundeundersøkelse

Updated: Apr 16

Vårt største mål er å ha fornøyde kunder. Derfor har vi det siste året hatt en kundeundersøkelse. Resultatet av denne får du her.


Vi streber alltid etter å gi deg den beste opplevelsen. En ærlig tilbakemelding på service, levering og mat er svært viktig for oss.




Takk for alle svar

Vi har nå i over et år hatt en kundeundersøkelse til alle våre kunder etter endt selskap. Dette har gitt oss verdifull informasjon og innsikt. Vi ser at vi er så heldige å ha mange fornøyde kunder og er så galde for detaljerte og konkrete tilbakemelding. Vi ønsker hver dag utvikling og forbedring.

 

I undersøkelsen har vi lagt vekt på:

Service og kommunikasjon

Levering og henting

Mat og smak

Mengde

Drikkeforslag

 



Svar fra våre kunder


Vi har fått inn 168 svar på vår undersøkelse, alle kan velge å være anonyme. Noen av spørsmålene er avkrysning, andre er mulig å skrive fritt.


Under ser du resultatet på tre av avkrysningsspørsmålene.


Vi overlever på "jungeltelegrafen" og kunder som bestiller på nytt. Vil du anbefale oss eller bestille på nytt?*


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 158 personer:

Ja, bestiller gjerne igjen og anbefaler videre!


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 2 personer:

Mulig, usikker. Kanksje jeg prøver noe nytt neste gang.


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 0 personer:

Nei, sorry det skjer ikke.


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 8 personer:

Gammel kunde, jeg anbefaler og bestiller igjen!


Så til maten du fikk levert! Svarte maten til dine forventninger?*


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 103 personer:

Over mine forventninger, veldig fornøyd


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 65 personer:

Ja, svarte til mine forventinger


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 0 personer:

Litt under forventet


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 0 personer:

Dårlig, er skuffet over maten


Mengdeberegning er utfordrende og svært viktig! Hvordan var mengden?*


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 95 personer:

Passe mengde


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 59 personer:

Litt rester, men det er bare fint!


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 8 personer:

Litt for lite av noen retter


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 3 personer:

For mye mat. Huff, vi måtte kaste en del mat!


Av 168 svar på undersøkelsen svarte 1 personer:

For lite mat! Alt ble skrapet med en gang!


Merk at enkelte bestiller mat til færre enn antallet gjester de i realiteten er, så dette er et vanskelig punkt å måle nøyaktig.


Frie svar i komentarfeltet i undersøkelsen "har du noe på hjertet?" :

Valgfritt å svare. Under ser du alle som har lagt igjen svar.


  • Veldig god opplevelse, og kommer garantert til å benytte oss av dere igjen :)

  • Takk for god service og nydelig mat. Både vi og våre gjester var svært fornøyde!

  • Takk for hyggelig og personlig service også denne gang!

  • Hadde fått det servert hos andre en gang før, opplevde det veldig delikat og godt

  • Keep the good work!

  • Flott opplegg fra bestilling og til smart måte for tilbakelevering. Catering i særklasse.

  • Vi hadde et fantastisk måltid for 36 pers med tre retter og kokk Nikolai. Mange gjester presiserte hvor god kvalitet, delikat anrettet og ikke minst smakfullt måltidet var. Vi valgte også en starter meny ved ankomst, veldig god. Tusen takk for maten

  • Fikk masse positive meldinger fra gjestene. Veldig godt fornøyd :

  • Kort sagt: Både service og mat var tipp topp!

  • Alltid hyggelig å bestille fra Mattis Mat :-)

  • Topp opplegg! Veldig fornøyd igjen. Fem år til neste konfirmasjon, vil snakkes :)

  • Veldig fornøy, levering på rett tid og alt var godt. Vet at jeg lan stole på dere, så da blir maten ikke noe stress element.

  • Flott at slike firmaer som ditt finnes 🤗

  • Kjempefornøyd, fikk masse skryt for maten!!!

  • Alltid veldig god mat og fornøyde gjester - tusen takk og god sommer!

  • Tusen takk for nydelig mat

  • Supert levert på alle områder fra start til slutt!!

  • Svært fornøyd kunde. God anvisning som jeg satte pris på å få i forkant.

  • Stå på og utvikle dere i den retningen dere ønsker. Med så god smak på mat/servise/ god service osv så gleder vi oss til neste møte.

  • God sommer! Veldig godt fornøyd.

  • Ikke annet enn at vi var veldig fornøyde. Pene fat og oppdekning

  • Nei - vi var utelukkende fornøyd med første gangs bruk av dere - kommer sikkert tilbake ved en senere anledning.

  • Jeg bestilte pga fysisk nærhet (Jegerveien) og delvis på grunn av at jeg hadde oppfattet at dere har et generelt godt omdømme, noe vi til fulle fikk bekreftet gjennom den leveranse vi mottok-

  • Veldig hyggelig og sømløs kommunikasjon. Høy servicegrad og knallgod mat som falt i smak hos alle gjestene. Mye skryt å få :)

  • Jeg kommer ikke på en ting! 10 av 10. Tusen tusen takk!!

  • Jeg har sett bilen til mattis, og vært på *** og håpet at mat og service fortsatt var god nok, og jeg ble veldig fornøyd.

  • Topp score både fra bestiller og ikke minst samtlige gjester

  • Alle gjestene elsket maten🤗Litt nytt og anderledes 👍Gourmet🤩

  • Absolutt alle skrøt veldig av maten!

  • Fortsett med den gode kvaliteten

  • Har anbefalt MattisMat til våre gjester!

  • eg fant en overbevisende nettside og avgjørende var at Mattis ringte tilbake med hyggelig tilbakemelding. Alle gjestene var begeistret og noterte seg Mattismat.

  • STOR HIT. må bare si; MASSE MASSE ROS for maten på lørdag. vi tok Upper-tapas. SUPERGOD!!! kommer Gjerne tilbake og håper flere av mine gjester også gjør det.

  • Er allerede en tillhenger og får nyhetsbrev.

  • 17.mai menyen var aldeles nydelig. Burde vurdere å ha den som en tapasvariant. Vi har bestilt signaturmenyen flere ganger og da var det supert med et annet smakfullt og delikat alternativ.

  • Fortsett å lage nydelig mat, levere som avtalt og ha en god service.

  • Takk for god service og god mat! Anbefaler dere sterkt!

  • Nydelig mat. Alle var fornøyd.



Mengde


Mengdeberegning er et viktig element som vi har fått mye kunnskap om gjennom undersøkelsen. Det er viktig at vi treffer så godt som mulig på mengde for hver enkelt rett i våre tapasmenyer. Vi ønsker virkelig ikke at det blir for lite mat og undersøkelsen har vist at vi får gode tilbameldinger på at der er nok mat. Likevel ser vi at det er store variasjoner på mengden rester av hver enkelt rett fra selskap til selskap. Vi ønsker ikke at kunder skal måtte kaste mat. Naturlige forklaringen er ofte at et selskap består av mennesker med lignende preferanser eller at det er mange barn (under 12) eller eldre over 70år i samme selskap.

 

Lurer du på hvor mange du skal bestille til?


Vi har mye kunnskap om dette nå og vi anbefaler deg å ta en prat med oss om du er usikker. Så finner vi ut av det sammen.

59 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page